Wednesday, December 17, 2014

Alpha Lipid Bee Venom Rahsia Kulit Cantik Dan Kelihatan Muda

Bee Venom Malaysia


Anda mempunyai masalah kulit yang serius seperti kedutan, garis-garis halus, kulit kusam, kering, pucat, jerawat dan sebagainya.
Saya ingin kenalkan kepada anda satu produk kecantikan/anti penuaan yang sangat berkesan. Saya sendiri menggunakan dan ianya memberi kesan yang sangat positif pada kulit muka saya.
Anda pernah dengar Alpha Lipid? Sejenis jenama produk supplement kecantikkan dan kesihatan keluaran New Image yang telah lama stabil dan mendapat kepercayaan dari pengguna.
Terbaru, mereka telah keluarkan satu lagi produk kecantikkan New Zealand yang berkesan, laris dan mendapat sambutan besar bukan sahaja di Malaysia tetapi diseluruh Asia.

New Image Alpha Lipid Bee Venom

Produk Alpha Lipid Bee Venom telah lama terkenal diluar negara dan dijual dengan harga yang mahal. Ramai artis-artis antarabangsa menggunakan Alpha Lipid Bee Venom ini.
Bee Venom baru sahaja masuk ke pasaran Malaysia dan mendapat permintaan yang tinggi kerana ramai yang sudah tahu tentang keberkesanan produk kecantikkan dan krim anti penuaan ini. Memiliki Sijil Halal dan selamat digunakan.
New Zealand Pure Bee Venom memberi tenaga dan menapis tekstur kulit. Menjadikan kulit lebih tegang dan lembut. Menampilkan kulit yang licin, muda dan berseri.
Plus Alpha Lipid Colostrum menyediakan TGF (Faktor Pertumbuhan Tranforming) A dan B iaitu menggalakkan percambahan sel, pembaiki tisu, penyelenggaraan dan penyembuhan pada kulit.
EGF (Epidermal Growth Factor) dan memperbaharui sel pembaikan kulit. Paten Alpha Lipid Micro-Nutrient Sistem mempercepatkan penembusan berharga Bee Venom molecules dan nutrien ke dalam sel-sel kulit.
Mengaktifkan lapisan dalam kulit dan dapat bekerja dengan lebih cekap. Perubahan yang ketara, terbaik dan berkualiti. Membuat kulit anda kelihatan lebih muda dan mencapai keputusan yang paling wajar.
Alpha Lipid Bee Venom Rahsia Kulit Cantik Dan Kelihatan Muda

Kelebihan Alpha Lipid Bee Venom

Alpha Lipid Bee Venom adalah satu-satunya produk penjagaan kulit yang mengandungi New Zealand Alpha Lipid Colostrum yang menggalakkan pembaikan dan pembaharuan pada sel kulit seperti melakukan botox.
Cuma bezanya anda tidak perlu menyuntik botox pada kulit muka hanya perlu sapu krim Bee Venom sahaja. Ia adalah krim kecantikan yang mempunyai pelbagai fungsi yang merangsang pengeluaran Kolagen dan Elastin dari badan.
Berfungsi secara harmoni dengan sistem badan kita dan tidak invasif atau menyakitkan seperti melakukan pembedahan, pertukaran kulit atau suntikan seperti botox.
Faktor utama adalah untuk memulihkan kulit supaya lebih kelihatan muda dan sihat dengan mengurangkan garis-garis halus dan kedutan di muka.

Bahan-bahan Aktif Utama:

Bee Venom, Natural Exotic Oils seperti Jojoba, Badam, Biji Macadamia, Madu Manuka, Evening Primrose dan Shea Butter.

Kulit Cantik Dan Muda Dengan Bee Venom

Antara punca utama masalah kulit adalah faktor umur, pemakanan dan persekitaran.
Semakin umur meningkat, kulit akan menghadapi masalah kedutan terutama pada wajah. Semua wanita menitikberatkan kecantikkan dalaman dan luaran.
Jika kita tidak ambil peduli akan menjadi serius dan pastinya mula hilang keyakinan diri kerana malu dengan kulit yang bermasalah teruk.
Produk Alpha Lipid Bee Venom adalah revolusi terkini keluaran New Image yang pertama menggunakan madu manuka sebagai bahan utama. Satu krim kecantikan yang selamat untuk merawat tanda-tanda awal penuaan kulit tanpa perlu melakukan suntikan botox yang pastinya menyakitkan.
Tidakbalas positif Bee Venom paling berkesan adalah…
  • Kulit menjadi lembab
  • Jeragat semakin pudar
  • Jerawat cepat mengecut
  • Kedutan semakin hilang
  • Menghilangkan pigmentasi
  • Kulit lebih halus, anjal, gebu dan tegang
  • Kulit semakin cerah dan segar
  • Tona kulit semakin sekata dan glowing

Cara Penggunaan Bee Venom

Produk ini sesuai digunakan pada semua jenis kulit muka baik lelaki atau wanita. Kecuali yang alah kepada sengatan lebah. Kulit setiap orang adalah unik dan berbeza. Ada yang sesuai, ada yang tidak.
Sebaiknya habiskan sebotol Bee Venom untuk melihat tidakbalas dan keberkesanannya. Anda mungkin mengalami rasa pedih sedikit jika permukaan kulit anda bermasalah. Itu adalah biasa.
Bee Venom berfungsi sebagai krim siang dan krim malam. Untuk hasil yang terbaik sapukan ke kulit muka dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan sebelum tidur.
  • Krim siang (Day Cream) – Setiap pagi sapukan ke muka sebagai krim siang sebelum anda memakai alat solek.
  • Krim Malam (Night Cream) – Perlahan-lahan sapukan ke lapisan kulit muka dan leher dan biarkan semalaman.
Untuk dapatkan Alpha Lipid Bee Venom Intensive Anti Aging Moisturising Cream, anda boleh hubungi saya:

No comments:

Post a Comment